sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Expozitie "Dansul culorilor", artist Daniela Ratala



Atelierul de creatie Sultana va invita, in perioada  22 noiembrie – 10 decembrie 2012, la “Dansul culorilor”, o expozitie semnata de Daniela Ratala.
Coordonatorul pictor Constantin Sultana, surprinde in cateva cuvinte  acest demers expozitional: “Daniela a descoperit aceasta lume pentru ca a vrut, pentru ca a cautat. Universul ei artistic vine din dorinta…, este destul de dificil  sa exprimi in cuvintele cotidianului ceea ce se petrece  in drumul cautarilor plastice ale Danielei Ratala. Numai ea poate explica foarte bine starile si trairile in aceasta dimensiune. O buna parte din lucrarile ei, atat conceptual cat si ca mod de expunere, sunt elaborate in Atelierul de creatie Sultana. Ea a stiut cand sa vina, cat sa poposeasca la noi si ce anume o inspira. Aceasta expozitie este dovada unei relatii a Danielei cu acest univers de imagini, pentru care noi , Atelierul, o felicitam. Este o incantare ceea ce ce ne reveleaza in lucrarile ei.”
Pentru Daniela Ratala “Dansul culorilor…reprezinta bucuria mea de a ma juca cu culorile, bucuria mea de a fi in viata…bucuria mea atunci cand le pictez, bucuria mea atunci cand vin la Atelier…mi se pare magic…”

Asadar, un “Dans al culorilor” la care va invitam sa luati parte si sa zaboviti putin in acest minunat univers …

Vernisajul va avea loc joi 22 noiembrie ora 18.00.

Adresa noastra este:
Str. Strabuna nr.26, sector 1, Bucuresti

Va asteptam cu drag!
Rodica Sultana
0723339352

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu